kolmapäev, mai 30, 2012

Filmid, mängud, kohvi ja šokolaad




Tõenäoliselt ei suuda ma iga kord šokolaad kirjutada, seega peaksid filomaanid seda hetke eriti nautima. Lisaks veel tõsiasi, et ma lihtsalt ei viitsi SQLite ja sellega seonduvat õppida ja olen vaadanud rohkem filme, joonud kohvi ja söönud tonnides shokolaadi (ei viitsi enam viit näppu alla suruda). Maganud olen ka rohkem, samas on jällegi tsüklid väga veidrad - 40+h üleval, magan 16h ja nii. Samas on see jällegi huvitav, sest iga korraga näeb nii ööd kui päeva.

Näitamaks, et ma ikka midagi teinud olen, siis: www.splitroads.com saab ennast uudiskirjale ning beetatestijaks regada. 4. juuni peaks live minema, testijatele. www.mire.ee tegin veidi ümber ja panin üles tagasi. Teeme Mirest FK veebiosa ning kolime vaikselt www.frozenkingdom.eu  veebitööd ümber. Tõenäoliselt peaks lehe disain olema rohkem .ee veebitegijate malle järgiv ning kergemini vastuvõetav (cms jäi nimelt ionize, sest FK juba on Wordpressi peal). Paar uut veebiprojekti on ka, aga nendest ei taha eriti rääkida. Lisaks tegin suhteliselt algelise algoritmi ühe oma vana idee jaoks ning tuleb välja, et see töötab täitsa mahedalt. Kui järgmisel nädalal SQLite vaimu peale ei tule, siis tegelengi sellega. Ning veel - kui ma jumalat usuks, siis paluks taaskord, et ta mulle ühe serveriprogeja saadaks, kes kogu True Fliesi sotsiaalse poole (wallet, fb integratsioon ja IAP) valmis kribaks, aga see on vist veidi palju tahetud, sest 3k kuus mul hetkel maksta ei ole ja osaluse vms eest kästakse meie riigis tavaliselt näppu imeda.

Filmid. Soovitaks the Tree of Wooden Clogs ja La Dolce Vita (kes näinud ei ole). Tegelikult oleks veel 4-6 filmi, aga kui mul ikkagi tuleb see SQLite huvi peale, siis ei ole enam millestki kirjutada. Jätan saladusse.

Kommentaare ei ole: